torsdag 11 oktober 2012

Handla underkläder på nätet?

Jag har aldrig köpt underkläder på nätet, men idag tänkte jag att det var dags att göra det. Det bör ju inte vara för svårt att hitta snygga och billiga underkläder för killar på nätet. Jag är alltså inte intresserad av Björn Borg eller andra märkesunderkläder, utan billiga snygga, typ H&M-pris fast mer spännande än de grå eller svarta som det ofta blir om man köper storpack. Jag har egentligen inget emot svarta underkläder, men ibland är det kul att ha lite trevlig färg på resåren eller över huvud taget underkläderna när man tar av sig byxorna (av olika anledningar).

När jag googlat lite kom jag dock fram till att det verkade vara väldigt svårt att handla underkläder på nätet som hand enkla saker, det jag hittade var antingen kända varumärken eller underkläder till tjejer, t ex Korsetten.se.

Min fråga är därför är det någon som känner till en bra butik för herrunderkläder som är snygga och billiga? Eller ska jag hålla mig till Ellos och H&Ms storpack och sedan köpa lite dyrare snygga underkläder? Min tanke är ju att jag ska ha 365+1 kalsonger (en för varje dag) där ingen är den andre lik. Samt ska jag har komplementkalsonger då man använder mer än ett par underkläder per dag.

Förresten kan jag ju även tillägga att har ni ingen aning om vad ni ska ge mig i present eller julklapp mm så blir jag glad för olika sorters kalsonger, gärna från olika delar av världen. Min storlek är small.

Kommentera eller skicka gärna ett mejl om du har några tips på var jag kan handla underkläder!

Inga kommentarer: