fredag 15 februari 2013

Shoppat på Nelly

Idag var det nog tredje gången i mitt livs som jag köpt kläder på nätet. Det var dock inte kläder till mig, utan till en tjejkompis. Hon kunde tydligen inte vänta tills att hon kom hem för att köp jackan som var "pricken över i:et". Innan köpet avslutades letade vi som det bör sig efter rabattkoder och för Nelly.com hittade vi RabattkodNelly.

Jag jobbar själv med marknadsföring på nätet ochvet att sådana sajter tjänar pengar på att lämna ut rabattkoder, men det unnar jag både dem och mig själv, så länge det bara blir billigare. Ett problem är dock att alla rabattkoder inte alltid fungerar då de gått ut, men hos RabattkodNelly visar man tydligt vika rabattkoder som är giltiga.

Nu väntar jag med spänning på hennes paket från Nelly och kanske hon till och med lyckas övertala mig att handla mer kläder på nätet (jag är ju själv e-handlare så egentligen borde steget inte bli så stort, klädköp skrämmer mig dock fortfarande).

Inga kommentarer: